Saturday 14 May 2011

Sedih Lagi

Baru jer aku nak ok...da start plak... mang aku yang mulakan untuk merajuk.Tp bukan aku suka2 nak merajuk.Dia yg mula dulu.Aku tanya elok2,dia jwb ngan nada marah2.Sedih la aku.Pe lg menangis tresak2 la aku.Sedih giler,br jer nk ok ngan dia dia bleh ckp ngan nada mcm tu lg.Sapa xterguris.Aku tahan jer air mata.Bila xtahan sgt aku ke bilik air,nangis sepuas2nya.Pas nangis aku kuar,tersempak ngan dia kat meja makan.Tak tahulah dia pasan @ buat2 tak perasan.

Kenapalah susah sgt nak tanya@nak pujuk aku.Dia buat xtahu jer.Tension betul aku.Tahukah dia bahawa hati ini terguris.Nasib badan la dapat suami yg mcm gini.Masa couple dulu dia rajin pujuk aku.Rs trhibur dan disayangi.Sekarang aku rasa mcm dia tak sayang kat aku.Bila teringat kata2 dia dulu bahawa aku ni dlm list dia.Lau aku xmenepati ciri2 yg dia nak mungkin aku da "dusssh"kena reject.Tapi bila teringat da mang jodoh aku ngan dia,aku kena redha tp dlm ms yg sm terluka.

Aku mang semakin sensitif skrg,sgt2 sensitif.Lau dulu kena marah ngan mak pun aku boleh tahan.Tp skrg mang aku agak sensitif.Cepat terasa hati,terguris,sedih.Mungkin umur da xpjg kot.Bkn aku minta,tp kita kena sentiasa ingat mati,yang hidup pasti akan mati.Cuma kita tak tahu bilakah masanya?maafkan aku sayang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...