Tuesday 10 May 2011

Hati Yang Sedih

Patutkah akau mengalah?hati ku berduka lagi.Siapa yang salah?aku@dia?sepatutnya aku mengalah,bukan kah eng mahu jadi isteri solehah?Tapi.....

Tapi ape yang patut aku lakukan..ya Allah berikan lah aku petunjuk.Jalan mana yg harus aku pilih.Hakikatnya aku mahu hati ini dipujuk.Tapi tiada siapa yg sudi pujuk.Dia memang tak paham.Adakala hati ini ingin dipujuk,dibelai,dimanja.Itulah yang aku nak.Bukan buat tak tahu sahaja.

Sedihla,bila mengenangkan diri ini tidak dihargai.Rasa tak disayangi,dia datang bila berkehendak shj.Aku mahu dibelai bkn kerana itu,tapi untuk disayangi,dikasihi.Aku hanya dapat belaian dan sentuhan pabila ia menginginkan shj.Bila waktu2 biasa,kita bermanja dia tidak mahu pula.Ya Allah,hebat juga dugaan ini walaupu  tidak nampak di mata orang tetapi di hati ku ini terguris.KENAPA YER?KENAPA dia buat tak tahu sahaj,semacm tiada apa2.Hai lelaki..sungguh aku tidak paham.Masa bercinta bukan main lagi,tp bila depan mata dia buat tak tahu shj.

Ya....sebenanya aku mahu dipujuk.Aku mahu dipujuk sayang,tp hakikatnya aku pujuk hati ini sendiri.Oh sedihnya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...