Tuesday 10 May 2011

PUJUK

Wahai kekanda ku yg teramat dinda sayangi..tahukah kanda bahwa dinda mahu dipujuk.Ah susahnya...payah betul nak pujuk..ke aku bermimpi shj lau nak mengharap si dia memujuk.Pujuk hati sendiri la...

Rindunya ngan belaian mu sayang.Rindunya ngan sentuhan mu sayang.Membuat jiwaku tenang bila diri ini di belai mu.Betapa aku rindu sangat...rindu...rindu...aku sorang jer yang rindu.Si dia masih buat tak tahu.Tak paham dan buat2 tak paham.Kecewa,sedih,pedih,terluka,terguris.Semua ada,alahai mengenangkan nasib diri.Bila nk berakhirnya kesudahan ini?Seksa sungguh.Selepas itu aku pasti dipersalahkan,ye la.aku jd puncakan?Hakikatnya siapa yg mulakan dulu,aku@dia?

Aku pernah mengalah,tp bila terguris sekali lg aku xakan mengalah kerana hati ini amat sedih bila  si dia meningggikan suara.Dan menganggap aku yg bersalah.Tapi aku masih waras dan masih ingat.Mang dia yang lupa,mang dia yang tak bagi.Memang aku ingat,sebab tu aku ingatkan.Bila kita ingatkan,dimarahnya kita plak.Oh..tersentap hati aku dikala itu.Ya Allah,demi Mu aku bersuara sesungguhnya si dia belum bagi lagi..Tapi dia kata dia dah bagi.Mang aku ingat,dia belum bagi lagi...................................Mang xde...aku mang mengharap,ingat dia terlupa.Bila ditanya kita plak dimarahnya.aduhai....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...