Wednesday 20 July 2011

Sampai Bila Aku Boleh Bersabar

Bunyi tajuk macam menakutkan ajer kan.Tapi bukan niat tahu,cuma lauhan hati aku sahaj.Smpai bilakah aku boleh bersabar dgn karenah suami aku yg tercinta ini.Ada orang kata terima lah kekurangan yang ader pada suami kita seadanya.Kenang la kebaikkan yg dicurahkan.Tapi jika setiap masa perkara sama sahaja yang dibuatnya.Sampai bilakah aku boleh bersabar.

Kata nak jadi isteri solehah kan?Ingatlah Ustaz cakap..'isteri yang solehan,pilihla mana syurga yg eng ingin masuk"...Subhanallah..hebatnya kelebihan seorg isteri yg solehan.Allah berikan pilihan untuk mereka memilih syurga yg mana 1 yg mereka ingin masuk.Kata ustaz lagi,orang wanita paling senang nak masuk syurga jika mereka..1-Sembahyang 2-Puasa 3-Jaga Faraj 4-Taat pada suami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...